Üst düzey bilgi ve beceri düzeyine sahip, takım çalışmasına ve paylaşım kültürüne yatkın, halk sağlığına ve sorumluluklarına duyarlı inisiyatif sahibi ara elemanları yetiştirmektir.
Değişen bilimsel ve sosyal koşullara kolayca uyum sağlayabilen, yenilikçiliğe önder olan, bilgiye, paylaşıma ve teknolojiye odaklı bir eğitim kültürü içerisinde, üst düzey mesleki bilgiye ve deneyime sahip, sorumluluk bilinci taşıyan, güvenilir, etik ilkeleri benimseyen ve uyumlu ara insan gücü yetiştirerek alanında lider bir eğitim kurumu olmaktır.
►Dürüstlük
►Güvenilirlik
►Tutarlılık
►Tarafsızlık
►Çağdaş ve yenilikçi
►Paylaşımcılık
►Şeffaflık
►Verimlilik
►Sorumluluk sahibi olmak
►Mesleki uzmanlık
►Karşılıklı saygı
►Katılımcılık
►Mesleki etik değerlere saygılı ve bağlı olmak
Birimimiz; üst düzey bilgi ve beceri düzeyine sahip, takım çalışmasına ve paylaşım kültürüne yatkın, halk sağlığına ve sorumluluklarına duyarlı, yaptığı işi bilen, ara elemanların yetiştirildiği, alanında lider bir eğitim kurumu olma özelliğiyle güçlü bir yöne sahiptir. Öğrencilerimizin uygulamaya yönelik daha çok ders alması ve okulumuzdaki görevli öğretim elemanlarımızın araştırmaya yönelik daha çok çalışma yapmaları iyileşmeye açık yönlerimizdir.
Toplumun sağlık hizmeti ihtiyaçlarını karşılayacak, etik ilkelere bağlı, çağın gerektirdiği bilimsel, teknolojik bilgi ve becerilerle donatılmış, sorumluluk bilincine sahip, takım çalışmasına yatkın nitelikli sağlık teknikerleri ve yardımcı sağlık personeli yetiştirmek.
Sağlık hizmetlerinde kalite ve güvenin simgesi olan, analizlerin etik ilkeler doğrultusunda doğru ve güvenilir şekilde yapılabilmesi için teorik ve uygulamalı bilgiye sahip nitelikli tekniker yetiştiren, uygulama ve eğitimde öncü bir Meslek Yüksekokul Programı olmak.
Uluslararası mesleki standartlar ve sağlık sektörünün güncel ihtiyaçları doğrultusunda yapılandırılan eğitim programları aracılığıyla, mezuniyet aşamasında çağın gereksinimlerine uygun bilgi, beceri ve yetkinliklerle donatılmış; tıbbi laboratuvarların işleyişine dair derinlemesine bilgiye sahip, nitelikli sağlık profesyonelleri yetiştirmek.
Hasta merkezli bir yaklaşımla, tıbbi laboratuvar süreçlerine ilişkin numune kabulü, analizi ve sonuçların yorumlanarak raporlanması aşamalarını; etkili iletişim ve disiplinler arası ekip çalışması becerileriyle etkin biçimde yürütebilen sağlık personeli kazandırmak.
Laboratuvar ortamında hijyen kurallarına titizlikle riayet eden, iş sağlığı ve güvenliği ilkelerini özümsemiş, çevresel sorumluluk bilinciyle atık yönetimini etkin şekilde uygulayabilen, bilinçli ve donanımlı sağlık profesyonelleri yetiştirmek.
1- Mezun öğrenciler, mesleği ile ilgili bilgi ve beceriye sahip olur.
2- Sağlık alanıyla ilgili temel kavramları ve ilkeleri sağlar.
3- Mezun öğrenci kalitesi ve eğitim kalitesi artar.
4- Laboratuvar işleyişi yönetimi sağlanır.
5- Mezun öğrenciler, numuneleri doğru şekilde kabul etme, analiz etme ve raporlama becerileri kazanır.
6- Problem çözme becerisi sağlanır.
Sağlık alanında uygulamalı bilgiye hâkim, etik değerlere duyarlı, toplumsal sorumluluk bilinci gelişmiş, değişen sağlık sistemine uyum sağlayabilecek nitelikte teknik uzmanlar yetiştirerek sektöre donanımlı insan kaynağı kazandırmak.
Kurumsal yapının gelişimini sürdürülebilir kılmak amacıyla, kalite odaklı yönetim anlayışını benimseyerek, sürekli gelişim prensiplerine dayalı iç ve dış değerlendirme mekanizmalarını aktif şekilde kullanmak.
Öğrenci merkezli öğrenme modelini esas alarak, akademik süreçlerde katılımı ve etkileşimi artırmak; öğrenme deneyimini zenginleştiren güncel öğretim yöntemlerini hayata geçirmek.
Öğretim kadrosunun mesleki donanımını, araştırma kapasitesini ve akademik üretkenliğini sürekli olarak geliştirecek fırsatlar sunarak, bireysel gelişimi kurumsal başarıya dönüştüren bir akademik kültür inşa etmek.
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.